Etykiety

wtorek, 5 kwietnia 2011

26. Szkoda, ze juz w domu ...

No i wrocilam ze wspanialego weekendu :)
Wlasnie dochodze do siebie, a po tylu wrazeniach chyba  to troche potrwa :)
To byl bardzo udany wyjazd i potwornie nie chcialo mi sie wracac do domu... 

Dzisiaj wpadam tu tylko na chwilke, pokazac moje postepy z obrazkiem wielkanocnym, a jutro opisze troche nasz wyjazd :) no i wkleje pare zdjec, zebyscie mogly sie przekonac jak bylo cudownie :)


Troche slabo mi to idzie, ale mam nadzieje, ze do swiat skoncze :)
No to do jutra :)

4 komentarze:

  1. och zazdroszczę Ci Kochana, a obrazek przybiera na kolorkach - super ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z niecierpliwością czekam na relację z wypadu.
    Musiało być cudnie, zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrazek zapowiada sie super, kolorki bardzo mi sie podobają.

    OdpowiedzUsuń