Etykiety

poniedziałek, 9 stycznia 2012

117. Ciagle zyje :)

Tak jak w tytule - ciagle zyje i mam sie dobrze (oczywiscie nie liczac bolu plecow, do ktorego sie juz przyzwyczailam, no i jeszcze kilku innych spraw, ale nie bede o nich pisac, bo ma to byc post bez marudzenia).
Reasumujac - bywalo gorzej :)
Pojawiam sie tutaj dopiero pierwszy raz w tym roku, dlatego chcialabym zyczyc wszystkim moim blogowym i odwiedzajacym mnie kolezankom, wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku :) Wiele inspiracji przy tworzeniu, duzo zdrowia i samych milych chwil!!! Mam nadzieje, ze nasze marzenia sie spelnia :)

Moja chwilowa nieobecnosc, spowodowana jest tym, ze brakuje mi ostatnio czasu.
Powod - za pozno wstaje :) a do tego mam jazdy, bo robie prawko i normalnie sie nie wyrabiam :)
Wieczorami siedze do pozna i wyszywam :) Jakis taki niedosyt mnie dopadl i w kazdej wolnej chwili stawiam kolejne krzyzyki :)

Obecnie haftuje obraz, ktory prezentowalam juz TUTAJ.
Teraz mam go tyle:



Juz chyba sie domyslacie co to jest...


Niestety musze juz zmykac, bo o pierwszej mam jazde, a dojazd na miejsce zajmuje mi godzine.
Ale musze Wam jeszcze napisac, ze strasznie mi sie podoba kierowanie samochodem i nawet niezle mi idzie :) Wkrecilam sie na maksa!

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziekuje, ze do mnie zagladacie!!!
Pa pa :)



13 komentarzy:

  1. Agato Tobie również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku i zrealizowania planów terminowo :)
    Haft pięknie rośnie, ja ostatnio nie mam czasu ani natchnienia do krzyżyków ale od kilku dni coś mnie okropnie do nich ciągnie, kto wie może dziś coś zacznę ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z każdym krzyżykiem coraz ładniej. Nie wiem jaka nazwa haftu, ale wiem o co chodzi. Dopiero jak sie wyszywa uwidacznia sie piekno tego wzorku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, bardzo podoba mi się obraz, pomimo tego, że brakuje mu jeszcze sporo krzyżyków, już wiadomo, że będzie cudowny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. zycze Tobie rowniez wszystkiego dobrego:-) haft coraz piekniejszy... ja rowniez w najblizszych dniach mam zamiar zaczac wyszywac:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obraz zapowiada się super. Miłej jazdy :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. ale obraz!!! Będzie cudo, powodzenia na jazdach, gumowych słupów:d

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, ze jesteś w trakcie wielkiego dzieła.
    Szerokiej drogi podczas jazd. Pozdrawiam noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia za kierownicą:) I by doba chociaż ciut, ciut się wydłużyła:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Noworocznie :) Obraz zapowiada się cuuuuudnie! Jeeej żebym ja tak umiała czerpać przyjemność z jazdy samochodem, no mam to prawko, jakimś cudem zdałam za pierwszym razem ale nie czuje tego - jeżdźę bo muszę haha :)
    Dziękuję ślicznie że licytujesz króliczkę jest mi baaaardzo miło :):* Pozdrawiam i buziaki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tez lubie sobie pospac :) udanych jazd

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna praca... Pozdrawiam seredcznie i zycze powrotu do "pionu"..:O)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hafcik rośnie w oczach ;o) a za prawko trzymam mocno kciuki ;o)

    OdpowiedzUsuń