Etykiety

czwartek, 15 stycznia 2015

200. Cos drewnianego.

Ha!
Dwusetny post :D
To wydarzenie, nie moze pozostac bez echa :)
Ale to za chwile.

Najpierw, slowem wstepu, chcialam Wam pokazac zakladke firmy Artemio.
Firma ta, wypuscila kilka zestawow do wyszycia na drewienku (lub czyms, co drewienko przypomina, sama nie wiem). W moim sklepie, trafilam na cztery rzeczy - serce (bylo do wygrania w moim candy), zetaw "herbaciany" (czajniczek, saszetka i filizanka) oraz dwie zakladki ( "I love MAMAN" i "I love PAPA").
Zestawy nie byly drogie, dlatego kupilam wszystkie :)
Do tej pory wyszylam tylko jedna zakladke, tak z ciekawosci, jak to sie na tym czyms wyszywa.
Oto ona:





Mam tez w planach, zrobic cos z czajniczkiem i z sercem. Myslalam o lutowym wyzwaniu u Hanulka, ale jeszcze sie zastanowie.....

Dlatego z okazji dwusetnego posta, chcialabym podarowac komus chetnemu :) zestaw z druga zakladka.


Jest ktos chetny???
Jezeli tak, to prosze o podlinkowanie ponizszego zdjecia u siebie na blogu:



i pozostawienie komentarza z wyrazeniem checi udzialu.
Zwyciezce wylonie 1 lutego i wtedy tez, postaram sie oglosic wyniki :)

A teraz zmykam robic obiad :)
Milego popoludnia!

19 komentarzy:

  1. A moze pokazalabys ten czajniczek? To jak niedrogie to moze powiesz ile dokladnie kosztowaly? Tak z ciekawosci chcialabym wiedziec, bo ponoc u mnie wszystko "za grosze":P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bylo juz jakis czas temu, a w sklepie zostaly tylko serduszka (po 2,49€ - ta cene pamietam, bo ostatnio kupowalam). Zakladki byly cos ok 2€, a zestaw z czajniczkiem miedzy 2 a 3€, ale nie jestem pewna :)
      A co do "groszy" :) tez chcialabym takie male zestawiki kupowc po 1-2€, jak ty po 1-2$ :P Albo na przecenach, jeszcze taniej. U mnie w sklepach nic nie ma. Az dziw, ze takie rzeczy wystawili....... Czajniczek zobaczysz w swoim czasie :P

      Usuń
    2. Ojej, ale te 2-3 euro to chyba tez nie jest zle:) Szkoda, ze u mnie nie ma takich czajniczkow i serduszek, bo pewnie wszystkie bym wykupila:P Dlatego tak zaluje, ze candy nie wygralam:(

      Usuń
    3. Mozemy pomyslec o wymiance, jesli chcesz?

      Usuń
  2. oj oj zgłaszam się :*
    banerek http://kanwuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. o ja chętna bo jeszcze na czymś takim nie wyszywałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o trafiłam tu przypadkiem a tu taka niespodzianka :) staje w kolejce :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również staję w kolejce bo tez nie haftowałam na drewienku. Banerek już na stronie www.pasjevioli.pl. Zapraszam do mnie tez niedługo będzie 200 post i z tego tytułu niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję 200 posta:) Z przyjemnością dołączę do zabawy i bardzo chciałabym spróbować haftu na drewienku:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakładka jest super! Dziękuję za świateczna kartkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę kolejnych 200 :))

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też się zgłaszam:) ja zaczynam haftowanie to super prezent byłby:0

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja..podobnie jak Viola ,jeszcze nigdy nie bawiłam się z drewienkiem:,dlatego z przyjemnością dołączę do grona chętnych w kolejce:)
    Banerek już umieściłam:)
    Pozdrowienia ciepłe..
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Korzystam z zaproszenia - wspaniały prezent przygotowałaś.
    Baner zaraz zamieszczam na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Życzę wielu kolejnych postów, ciekawych pomysłów i czasu na ich realizację oraz sympatycznych gości.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny zestawik . Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę kolejnej takich wspaniałych rocznic.
    Zgłaszam się do zabawy
    baner: http://robotkowymiszmaszoli.blogspot.com
    orka06@o2.pl
    Pozdrawiam Aleksandra W

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja bardzo chętnie wstaję w kolejce po te wspaniałości ; )
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko ! ; )

    OdpowiedzUsuń