Etykiety

czwartek, 17 lutego 2011

12. Doniczka

Ktoregos wieczora, przegladalam wszystkie moje gazety robotkowe i natknelam sie na wzor doniczki wykonanej z kanwy. Bardzo mi sie spodobal ten pomysl i postanowilam sobie taka zrobic. Oczywiscie jest inna od oryginalu, ale mi sie bardzo podoba :)

Wykonalam ja na kanwie 14 i wyszywalam jedna nitka muliny.
Mam juz w planie zrobienie kolejnej :) nieco innej, z wiekszym haftem :)

A tutaj jeszcze zblizenie na motylka :


Dziekuje bardzo Calypso i annadu za komentarze pod ostatnim postem !!!  Jest mi bardzo milo, tym bardziej, ze niewiele osob mi je zostawia :) A jak kazdy wie, nie ma lepszego motywatora do pracy :)


4 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł, gratuluję :)

    Gabrysia - www.pracownia-gabrysi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jest mi milo ,ze moge komentowac takie cudenka!!! czy zdradzisz bardziej dokladnie jak wykonalas doniczke ? pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma sprawy :) Bedzie post i o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja widziałam coś takiego na świeczce. Też fajnie to wyglądało. Widać pomysły się Wam nie kończą. A motylek - śliczny.

    OdpowiedzUsuń