Etykiety

poniedziałek, 14 lutego 2011

9. Pysznosci :)

Dzisiaj beda dwa posty :) zalegle z weekendu.
W koncu moge pokazac moja zawieszke dzwoneczek, ktora zrobilam na konkurs do Kaprys.


Dzwoneczek bardzo mi sie podoba i zdobi teraz moj kominek :)
Dziekuje WSZYSTKIM, ktorzy oddali glos na moja prace :)
A TUTAJ wyniki konkursu i wszystkie konkursowe dzwoneczki.

Bardzo chetnie biore udzial w wielu zabawach na roznych blogach. Np. dzisiaj zapisalam sie na Candy WALENTYNKOWO-URODZINOWE u mamuski73.
Jeszcze mi sie nie poszczescilo, ale wszystko przede mna, bo przeciez dopiero zaczelam :) Juz sama zastanawiam sie nad zorganizowaniem u siebie Candy, ale musze jeszcze podjac decyzje co do nagrody :)

Podczas weekendu spotkala mnie mila niespodzianka :) Maz kupil mi prezent w postaci mojego wymarzonego miksera, ktory ugniata ciasto, ubija, miesza :) i dodatkowo ma nadstawke do mielenia miesa Ale jestem przeszczesliwa :) Od razu musialam go wyprobowac i w sobote upieklam jablecznik na kruchym spodzie, a w niedziele mufinki czekoladowe.



Byly pyszne :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz