Etykiety

czwartek, 10 marca 2011

17. Koszyczek nr 2

Ale mi milo, ze juz tyle osob ustawilo sie w kolejce po moje cukierasy :) Pozdrawiam Was Wszystkie serdecznie!!! Oczywiscie zapisy nadal trwaja (do 10.04) tak wiec, jezeli tylko ktos ma chec to zapraszam!!! CANDY

U mnie robota idzie pelna para :)
Caly czas przygotowuje hafciki do kartek wielkanocnych (na wymianke u Pagaty) - juz mam trzy :)
Nie moge sie nimi pochwalic, bo te dziewczyny, ktore je otrzymaja, nie mialyby niespodzianki :)
Ale moge pokazac drugi  koszyczek, ktory wykonalam w ramach przerywnika od wyszywania. Ten jest przeznaczony dla mojej szwagierki.



Musialam sie na chwile oderwac od igly, bo przy trzecim wzorku na kartke, tak sie nawkurzalam, ze mialam ochote wszystko wyrzucic przez okno :)  Nerw byl wielki, ale efekt koncowy ... hmmm, pierwsza klasa :)

Dzisiaj porozsadzalam bratki,ktore posialam przed zima. Ciekawa jestem, czy zakwitna.... W tym roku postanowilam rowniez, posadzic troche kwiatkow w moim malym ogrodeczku i tyle cebulek nakupowalam, ze moja szwagierka pekala ze smiechu jak to wszystko zobaczyla. Zreszta sama nie wiem gdzie to pomieszcze :)
Juz mi sie marzy taka ciepla, kwitnaca, pachnaca wiosna :) Uwielbiam wtedy siedziec w ogrodku, sluchac ptaszkow i dziubac na kanwie :)

3 komentarze:

  1. widze ze zakupilas te same koszyczki co ja;tez zamierzam je wykorzystac do dekoracji swiatecznych

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny koszyczek:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. WIOSENNIE U CIEBIE. KOSZYCZEK JEST PIEKNY!

    OdpowiedzUsuń