Etykiety

środa, 16 marca 2011

19. Owieczka (1)

Postanowilismy z mezem, ze w tym roku zostaniemy na swieta w Brukseli. W sumie to ja podjelam ta decyzje, bo jak to moj maz powiedzial - jemu wszystko jedno.
Do Polski polecimy wiec na weekend majowy, czyli dokladnie tydzien po swietach :)
Co roku omijaja mnie przygotowania swiateczne i za to, teraz sobie to odbije :)
Uwielbiam piec, gotowac, tak wiec mam pole do popisu :) Juz szykuje listy zakupow i planuje, co zrobie pysznego. Ciekawa jestem tylko, kto to wszystko bedzie jadl .... :)

No i oczywiscie, musze przygotowac dekoracje swiateczne :)
Na pierwszy ogien poszla owieczka 



Jak na razie jest jej tyle :)

Chcialabym tez wyszyc jakis wiekszy obrazek. Dlugo szukalam, ale albo mi nie odpowiada, albo nie ma wzoru.... Moze ktoras z Was ma cos fajnego, albo wie gdzie najlepiej szukac, to bylabym wdzieczna :) (pakma24@gmail.com)

Jutro w Brukseli, rozpoczynaja sie targi rekodziela (SALON DES LOISIRS CREATIFS) i beda trwaly do niedzieli. Ciesze sie podwojnie, bo po pierwsze - jeszcze nigdy na takim czyms nie bylam, a po drugie - umowilam sie tam z Agnieszka (mamuska73) z bloga "IGLA I PEDZELKIEM".  Bedziemy mialy okazje sie poznac "na zywo" :)
W najblizszym czasie na pewno zdam relacje.

A ze bardzo wiosennie sie zrobilo, to powstala taka mala wiosenna zakladeczka

3 komentarze:

  1. zakladusia slicznosci a nadmiarem jedzenia sie nie przejmuj;jak dobrze wycelujesz i solidnie sie zamachniesz to doleci akurat do mnie na ogrod a u mnie ludzi dostatek,zwierzecej menazerii tyle samo,wiec spoko sie pozre
    to do jutra;;ide ladowac baterie od aparatu i torbisko na zakupy szykowac
    a i biez cash bo tam karta placic nie mozna

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zakładka :)))
    Aaa i te karteczki 3D... ojaaaaa... super, a skoro piszesz, że efekt na żywo jeszcze lepszy... brak mi słów :)))
    Miłego buszowania na targach :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna zakładeczka i owieczka się fajnie zapowiada :)
    Fajnie że spotykacie się z mamuśką, takie spotkania w realu są rewelacyjne :)

    Pozdrawiam :)
    Tin-Tin

    OdpowiedzUsuń