Etykiety

środa, 22 czerwca 2011

51. I znowu cos nie tak :(

Wczorajszy dzien byl przepiekny.... pomimo brzydkiej pogody. Na wszystkich blogach bylo tak slonecznie i rozowo :) Przez pol dnia wedrowalam i ogladalam jakie cuda sobie sprawilysmy, ahhhh.... Teraz pewnie wszyscy czekaja na kolejna wymianke :)

Moj wczorajszy dzien byl dla mnie radosny tez z innego powodu :) Sprawilam sobie cos, co od dawna chcialam miec :)
Niestety opowiem o tym pozniej (oczywiscie jezeli bedzie to mozliwe), bo znowu mam jakis problem z bloggerem. Nie moge dodac zdjecia :( i nie mam zielonego pojecia dlaczego??? Ciekawa jestem, czy to tylko tak u mnie?
No nic, bede jeszcze probowac ...

3 komentarze:

  1. Kochana! Nie tylko u Ciebie jest problem z dodawaniem zdjęć:( Ja teraz też z tym walczyłam, próbowałam na różne sposoby ale w końcu się udało:)
    Spróbuj tak: w podstawowych ustawieniach na bloggerze zjedź na dół strony-tam są ustawienia globalne. "wybierz edytor postów"-zmień na "starszy edytor". U mnie to zadziałało:) Minus jest taki, że zdjęcia wkleja nad tekstem:( Tam gdzie piszesz notkę wejdź w zakładkę "Edytuj kod HTML" i tam trzeba sobie poprzestawiać kolejność. Trochę to kłopotliwe, ale póki co trzeba sobie tak radzić. W razie problemów daj mi znać na maila hanjah@gmail.com to podeślę zdjęcia jak to zrobić:D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie wszystko gra ;o) mam nadzieje że instrukcja Hanii Ci pomoże ;o)

    OdpowiedzUsuń