Etykiety

środa, 14 września 2011

82. Mam i ja!

Zapomnialam wczoraj pochwalic sie Wam, moim ostatnim odkryciem :)
Co miesiac, wybieram sie do sklepu z gazetam i przegladam najnowsze numery z haftem krzyzykowym. Jak jest cos fajnego, to oczywiscie kupuje :)
W zeszlym miesiacu, bylam w innym sklepie niz zwykle i przezylam szok!!!
Okazalo sie, ze maja oni w sprzedazy THE WORLD OF CROSS STITCHING :D
Nie wierzylam wlasnym oczom, naprawde nie spodziewalam sie, ze moge tutaj kupic ta gazetke :)
W sumie w Polsce jest dostepna i dlaczego nie mialaby byc i tu ?
Moja radosc byla przeogromna, bo jeszcze nigdy nie mialam w rekach tej gazety i z czystej ciekawosci, chcialam ja zobaczyc. Kiedys zastanawialam sie nawet, czy nie wziac prenumeraty (juz pytalam blogowe kolezanki jak to zrobic), ale teraz po przejrzeniu numeru, moge sama zadecydowac czy kupic i nie jestem zobowiazana :)


Nie powiem, cena jest kosmiczna jak na gazete, ale czasem mozna sobie pozwolic :)

-----------------------------------------------------------------------

Co do poprzedniego posta o stempelkach, to kupilam je w sklepie HEMA.


Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za komentarze!!!

5 komentarzy:

  1. Ja chodzę po Empikach i innych sklepach z gazetami i nie mogę trafić na żadne zagraniczne gazety z motywami haftu krzyżykowego.Chyba mam pecha.Ostatnio kupiłam tylko włoskie czasopismo "Susanna". Cena też była kosmiczna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. no niestety licza sobie w każdej chyba dziedzinie za pisemka tematyczne :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj te ceny na zagraniczne gazetki u nas są kolosalne, no ale nowości można pozyskać tylko tą drogą!

    OdpowiedzUsuń
  4. masz szczęście:) ja u nas nigdy nie trafiłam na brytyjską gazetkę, kiedyś we Wrocławiu widziałam, ale cena mnie zabiła.pozostaje mi dobroć innych dziewczyn, które dzielą się wzorami:)
    a przy okazji, jak będziesz w Polsce to koniecznie daj znać, coś wymyślimy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. warto tyle płacić? bo jeszcze się zastanawiam;)

    OdpowiedzUsuń