Etykiety

niedziela, 9 sierpnia 2015

218. Morskie opowiesci...

Na wstepie, chce Wam bardzo serdecznie podziekowac, za sugestie zwiazane z kartka slubna.
Mialam podobne odczucia, dlatego postanowilam, ze jej nie podaruje, bo nie mam czasu zeby cos w niej zmienic.
Ale na szczescie udalo mi sie ukonczyc haft na wyzwanie u Hanulka :)


Wyszywalam na kanwie nr 18 (kolor kawy z mlekiem, chociaz tego w ogole nie widac), nici DMC i biale koraliki.







Oczywiscie haft powstal z mysla o torbie, mialam go podwinac, zeby sie nie strzepil i przyszyc do torby, ale na to mi nie starczylo czasu w tym miesiacu :) Jak tylko znajde chwile, to go przyszyje i Wam pokaze :)




----------------------------------------------------------

Wakacje mijaja szybko. Mialam gosci, wyjazd, a we wtorek jedziemy na tydzien do Polski, bo mamy wesele w rodzinie. Caly czas cos sie dzieje. Ale to dobrze, bo czas szybko mija i sie nie nudze :)
Zreszta przy moich dziewczynkach, trudno sie ostatnio nudzic, ciagle cos wymyslaja :)

Pozdrawiam i do nastepnego!!!!

10 komentarzy:

  1. koralikami rozłożyłaś mnie na łopatki. Świetny hafcik! Torba nie zająć nie ucieknie, na przyszłe wakacje będzie jak znalazł!
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Na te upały taki morski hafcik jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super hafcik - w pierwszej chwili miałam własnie ten wybrać do mojej torby.

    OdpowiedzUsuń
  4. super torba będzie! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale znalazłaś fajny wzorek i super wygląda z koralikami :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezła marynareczka u mnie też aktualnie na blogu króluja Marynarki :)

    OdpowiedzUsuń