Etykiety

czwartek, 3 grudnia 2015

225. Magia Swiat.

To juz przedostatnia praca wyzwaniowa.
Temat prosty :) Kazda z nas zapewne wykonala jakas prace swiateczna w ostatnim czasie.
Ja swoja wykonalam jakis czas temu, a ze nie zdarzylam sie jeszcze nia pochwalic, moge to zrobic teraz :)

Moj pierwszy kontakt z lnem. Balam sie go strasznie, ale teraz moge powiedziec, ze nie taki diabel straszny ;) Myslalam, ze bedzie to trudne i sie bardzo mylilam.
Zestaw kupilam juz jakis czas temu.


Wyszywanie poszlo mi szybko i latwo, ale ze zszywaniem skarpet juz tak pieknie nie bylo.
Skarpetki sa dosc waskie i jak wywinelam pierwsza na prawa strone, to mi sie troche szwy rozeszly. Musialam poprawiac na prawej stronie..... przy drugiej juz bylam madrzejsza i zszywalam dalej od brzegow. Na choince nie bedzie nic widac :P





I jeszcze zdjecia przed szyciem (jak zwykle kiepskie swiatlo):




Z drugiej strony skarpet jest granatowy material we wzory. Zdjec oczywiscie nie zrobilam, ale przy kolejnych skarpetach sie poprawie (mam jeszcze jeden podobny zestaw).
---------------------------------------------------------------------
Tydzien temu bylismy w Polsce :) Troche kiepsko znioslam podroz, moje nogi bardzo ja odczuly, ale teraz maja sie dobrze :) Wszystko pieknie sie goi, w piatek mam konsultacje z moim lekarzem, juz sie nie moge doczekac kiedy zaloze normalne buty :)

Siedzac caly dzien na kanapie, robie rozne rzeczy. Ostatnio razem z moimi coreczkami, przygotowalam prezenty dla rodzinki. Kupilam  serca i gwiazdy, a dziewczynki je okleily naklejkami z brokatem. Uwielbiaja takie zabawy :D Nawet nie chce liczyc ile to ja juz na naklejki dla nich wydalam, a przydasi maja juz chyba wiecej ode mnie. Ale co tam. Wazne, ze tak jak mama lubia takie zajecia :D


 Zrobilam tez gwiazdki na choinke, ale tylko 10. Wiecej ich nie powstanie, bo strasznie bola mnie rece od zginania papieru. Musze je jeszcze wykonczyc.


Pozdrawiam wszystkich odwiedzajacych, komentujacych i dziekuje za mile slowa!!!!

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładne skarpety ! Ja pracę na lnie bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne skarpety:)))ja się do lnu przekonałam dzięki wyzwaniom Hani:))i jestem z tego bardzo zadowolona:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne są te papierowe gwiazdki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zazdroszczę zszywania tych skarpet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajowskie te skarpety ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniutkie są te skarpetki. Ja jeszcze nie odważyłam się haftować na lnie ... :).

    O tak dzieci lubią takie zabawy, a szczególnie naklejki. Ja ostatnio robiłam skarpetkowe bałwanki z moimi siostrzenicami :).

    Oj też by mnie chyba palce bolały od tych gwiazdek ale fajnie wyglądają :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na bloga w całości poświęconego wzorom/schematom haftu :)

    http://skarbnica-wzorow-haft-krzyzykowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń