Etykiety

czwartek, 1 grudnia 2011

107. Biscornu

Jak mi sie nic nie chce :(
Normalnie sama juz mam dosyc tego lenistwa ...
Chalupa zapuszczona, robotkowo tez slabo.... chodze z kata w kat i nic nie robie :(
Nie wiem czy to przez pogode, czy przez to, ze juz sie nie moge doczekac swiat...
No nic, mam nadzieje, ze jutro sie w koncu zmobilizuje i zaczne robic cos pozytecznego :)

A tym czasem, pokaze Wam male biscornu, ktore zrobilam dla pewnej znajomej.
Przod:


I tyl:


Wyszywalam na czerwonej aidzie nr 16, nicmi DMC nr 818.

--------------------------------------------------------------

Jest mi niezmiernie milo, bo moj blog po raz kolejny otrzymal wyroznienie!!! Tym razem wyroznila mnie moka.


Bardzo serdecznie dziekuje!!!

O mnie mozna przeczytac TU. A wyroznienie, przekazuje wszystkim blogerkom do ktorych zagladam i ktore zagladaja do mnie :)  Fajnie, ze jestescie!

Buziaki :)


13 komentarzy:

  1. sliczne :) A ja tez tak mialam ze 3 dni mi przeszly przez palce i nic nie zrobiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne biscornu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Biscornu super! Piękny wzór, bardzo mi się podoba i gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uszy do góry - niemoc odejdzie, jak złota jesień! Biscornu śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że Ty tez jesteś i można do Ciebie wpaść w odwiedziny ;o) Ja tez mam ostatnio lenia strasznego, a to przez to że przybita chodzę bo pracy znaleźć nie mogę ;o( ech życie ;o(

    OdpowiedzUsuń
  6. Biscornu cudny. Jestem oczarowana.
    A ja już mam pół chałupy posprzątane. Dzasiaj zapylałam jak mały samochodzik - słowa obserwatora mojej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  7. super biscornu :) a nie moc odejdzie :) trzeba poczekać :) gratuluje wyróżnienia :) pozdrawiazm :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No moja droga, koniec lenistwa, bierzemy się do pracy:).
    pozdrawiam.M.

    OdpowiedzUsuń
  9. A może to nie lenistwo, tylko potrzeba odpoczynku?
    Ja do Ciebie zaglądam, więc wezmę sobie kawałek tego serduszka :)
    Biscornu śliczne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne. Strasznie mi się podoba połączenie białego z czerwonym. Takie trochę świąteczne.
    A co do lenistwa? - witaj w klubie. Poleniuchujemy razem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne, a lenistwem się nie martw, to takie ukryte zbieranie sił do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne biscornu. Gartuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń