Etykiety

środa, 21 grudnia 2011

113. Dziekuje!

Dziekuje za wszystkie gratulacje :)
Ciesze sie, ze bedziecie trzymac za mnie kciuki, gdy bede na egzaminie praktycznym, ale zanim to nastapi minie jeszcze sporo czasu, bo w Belgii wyglada to troche inaczej niz w Polsce. Po zdanej teorii, musze wyjezdzic 20 godzin. Gdy to zrobie, otrzymam tymczasowe prawojazdy na 18 miesiecy i moge juz jezdzic z L-ka na tylnej szybie :) Do egzaminu praktycznego przystepuje sie minimum 3 miesiace po otrzymaniu prawka tymczasowego, ale ma sie na to te 18 miesiecy. Tak wiec, nie musze zdawac jazdy, a moge kierowac autem :) Niezle, co? Ja pojde na egzamin praktyczny, dopiero jak bede sie bardzo dobrze czuc za kierownica, a kiedy to bedzie, to jeszcze Wam napisze, zebyscie mogly juz wtedy sciskac za mnie kciukasy, bo teraz to lepiej rece zajmijcie czyms innym, np. gotowaniem swiatecznych potraw, albo tym co lubimy najbardziej - robotkowaniem ;D
--------------------------------------------------------------
Dzisiaj dotarla do mnie przesylka od Oli, ktora dostalam w ramach zabawy "Podaj dalej".
Oto fotorelacja z ogladania prezentow:




Musialam zrobic zblizenie breloczka, bo bardzo mi przypadl do gustu.
Jest w moim ulubionym kolorze zielonym i nazwalam go "drzewko szczescia".


Obrazek tez jest przesliczny :)



I standardowo, wszystko razem :)

 

Bardzo Ci dziekuje Olu, za przesliczne prezenty!!!

No a teraz, musze konczyc, bo jutro z samego rana wyjezdzamy, a ja jeszcze mam tyle do roboty....
Prasowanie, pakowanie, obiad. Gorzej, ze z nerwow (zawsze mam je przed wyjazdem) nic mi sie nie chce robic :)
Jutro ciezki dzien przede mna, jak dobrze pojdzie, to spedze jakies 12 godzin w aucie.
Mam nadzieje, ze wytrzymam :)
Pozdrawiam!


3 komentarze:

  1. sliczne prezenciki a to nie tak tam jest z prawem jazdy jak w Irlandii w Polsce to nie jest tak latwo :( A to teraz juz masz z gorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuuuuuuuper prezenty! Podziwiam też twoje cudne prace krzyżykowe, sampler BOSKI jest!! :)) I wesołych świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń