Etykiety

środa, 15 lutego 2012

126. Dzien (nie)dobry ...

Witajcie!
Tak jak napisalam w tytule, dla mnie dzien dzisiejszy nie jest dobry :(
Od wczoraj leze i kwicze, doslownie.
Znowu mnie zlamalo w pol i w bok, chodzic nie moge, nawet jak leze to boli :(
W sobote bylismy z mezem na chrzcinach u znajomych. Caly dzien bylam na nogach, duzo siedzialam, chodzilam i teraz taki tego efekt :( Uughhhh!!!
Zla jestem okropnie, bo robic nic nie moge...
Rano bylam u lekarza, dostalam leki i od jutra zaczynam rehabilitacje.
Jak ja sie teraz ciesze, ze jezdze samochodem, bo jakbym miala stac teraz na przystanku i jechac do szpitala autobusem (kiedys tak mialam i dobrze pamietam, co to byl za koszmar), to chyba bym umarla po drodze :) Do auta tez mi sie bardzo ciezko wsiada, musze wciagac lewa noge, ale jak juz siade, to jest w miare ok :)
No nic, mam nadzieje, ze od jutra bedzie lepiej i szybko dojde do siebie.
-----------------------------------------------------------------
Na tamborku u mnie misio z kwiatkami (Fizzy Moon) z The World of Cross Stitching (nr 187). Leze i dlubie powolutku :) A juz niebawem zabieram sie za kwadraciki kolderkowe z Kubusiem i jego przyjaciolmi, bo zapisalam sie na SAL u Chagi.

Pozdrawiam Was serdecznie i dziekuje za odwiedziny!!!

13 komentarzy:

  1. no to zdrówka życzę!! duuuużo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej wspolczuje. Zycze zdrowka!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ups, nie dobrze :(
    Życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lepszej nocy niż dnia Ci życzę;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybkiego wyzdrowienia i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo zdrówka życzę, pozdrawiam z mojej "pryczy" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana zdrówka Ci życzę bo to najważniejsze ;o*

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci dużo zdrowia! I zapraszam przy okazji na moje filcowe cukierasy - może coś wpadnie Ci w oko :)

    OdpowiedzUsuń