Etykiety

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

146. Glosujcie!!!

Biore udzial w konkursie na "najpiekniejsza ozdobe wielkanocna" u Xgalaktyki.
Od wczoraj wystawiona jest galeria prac i przez tydzien mozna oddawac swoje glosy na najpiekniesza ozdobe :)
Na konkurs wystawilam moje dwie prace, dlatego bardzo serdecznie zachecam wszystkich do glosowania!!!
Prace mozecie zobaczyc TUTAJ, a glosy oddac TU :)
Zreszta wystarczy wejsc na blog Xgalaktyki - Tam gdzie spadaja Anioly - i tam znajdziecie szczegolowe informacje.
Ozdoby sa roznorodne, dlatego jestem bardzo ciekawa kto wygra i czy rozpoznacie moje prace :)

Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziekuje za komentarze!!!! Az nie moge uwierzyc w ich ilosc :)))
Buziaki!

3 komentarze:

  1. stawiam na to ze twoja praca to nr 4 lub 21
    tak mi jakos do ciebie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Po dzisiejszym wpisie haftyski przypomnialo mi sie, ze pisalas, ze masz sie pojawic w jakiejs gazetce xxx. I co? Wydrukowali juz? :)

    OdpowiedzUsuń