Etykiety

niedziela, 1 marca 2015

207. Wiosna, ach to ty...

No i jestem w koncu :)
Mam chwilke, zeby cos napisac.
Jestem tak zmeczona, ze nic mi nie przychodzi do glowy....
Ostatni miesiac, to ciagla gonitwa. Ani chwili wytchnienia.
Nie mam czasu na blog, dlatego go troche zaniedbuje, ale mam nadzieje, ze to tylko chwilowe :)

Hafcik z wyzwania marcowego, powstal juz dawno.
Wykorzystalam go do zrobienia kartki urodzinowej dla mojej sasiadki.













Mi sie wiosna zawsze kojarzy z tulipanami :)

------------------------------------------------------
Mam jeszcze zalegly prezent do pokazania :D
Wygralam Candy na blogu joasia&art.
Zobaczcie jakie cudenka do mnie dotarly:




Hafcik od razu oprawilam i powiesilam w kuchni.





Jeszcze raz dziekuje bardzo Joasiu!!!

Pozdrawiam  wiosennie :)




15 komentarzy:

  1. śliczna kartka a prezenty super

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka z hafcikiem superowa, i gratuluję prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny hafcik, udane prezenty.
    Dla mnie wiosenne kwiaty, to szafirki i oczywiście żonkile :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aj, aj, tylko sobie powzdycham, z zachwytu oczywiście
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka :) Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tulipanowa karteczka śliczna.
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój haft ma cudne wiosenne kolorki !

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, wiosna to definitywnie tulipany :) Piękny haft. Sąsiadka na pewno jest zachwycona. Życzę więcej wolnego czasu i spokoju :)
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka wyszła przepięknie, prezenciki urocze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna wiosenna karteczka, a prezenciki cudowne :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny hafcik wybrałaś :).

    A tulipany uwielbiam :).

    Gratuluję super wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Same śliczności pokazujesz :) Karteczka super wiosenna a prezenciki rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń