Etykiety

środa, 25 stycznia 2012

121. Zakladkowy konkurs u PAKMY - zapraszam!!!

Witajcie!
Juz od dluzszego czasu, zastanawialam sie nad zorganizowaniem jakiegos konkursu u mnie na blogu.
Myslalam, myslalam i w koncu sie zdecydowalam, ze bedzie to konkurs na najladniejsza zakladke do ksiazki.



Zasady beda takie:

- Kazda osoba wykonuje zakladke.
- Technika dowolna (filc, haft, decoupage, szycie i co tam jeszcze wpadnie Wam do glowy). Wazne zeby praca byla oryginalna, wykonana samodzielnie i wczesniej nie publikowana na blogu, ani w zadnym innym miejscu.
- Zapisy przyjmuje do 5 lutego (jezeli jestes chetna (chetny), zostaw komentarz pod tym postem z wyrazeniem checi udzialu i z adresem swojego bloga).
- Czas na wykonanie zakladki to 3 tygodnie, liczac od ostatniego dnia zapisow (5-26 luty). Czasu jest sporo zwlaszcza, ze zakladke mozna wykonac nawet w kilka chwil - oczywiscie zalezy to od techniki, ktora wybierzecie :)
- Do 26 lutego nalezy przeslac mi e-mailem (na adres: pakma24@gmail.com) dwa zdjecia zakladki i prosze zeby byly bez podpisow.
- 27 lutego oglosze glosowanie na moim blogu. Prace beda anonimowe, zeby wszyscy mieli rowne szanse :)
- Osoby odwiedzajace wybiora jedna zakladke, a ja druga, czyli nagrody beda dwie :)
- Jezeli macie ochote, mozecie wstawic u siebie podlinkowane zdjecie z informacja o mojej zabawie.

Mam cicha nadzieje, ze znajdzie sie ktos chetny, a ja bede miala dla kogo przygotowac nagrody :)

Zapraszam do wspolnej zabawy  i pozdrawiam!

28 komentarzy:

  1. bardzo fajny pomysł:), ponieważ i tak mam w planach zrobić kilka zakładek w najbliższym czasie to śmiało mogę się zapisać:)banerek u siebie wstawię później.

    OdpowiedzUsuń
  2. konkurs u "sąsiadki" :) - zapisuję się...

    mój blog: http://missprecision.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się zapisuję na Twoją zabawę zakładkową:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja również się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakładki mam w planach, więc się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  6. to i ja sie zapisuję :)
    uwielbiam czytać i uwielbiam zakładki do książek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zapisuję się ! z przyjemnością !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też się zapisuję! Lubie robić zakladki na różne okazje.. więc czemu nie.. Pozdrawiam :-)
    galeriaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pomsyl, z checia wezme udzial:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to i ja zrobię jakąś zakładeczkę :D jak tylko bd gotowa to wyślę zdjęcia na @ :)

      Usuń
  10. dobry pomysł i ja się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  11. super zabawa, bardzo chętnie się dołączę, to takie motywujące jest do działania. pozdrawiam
    emart22

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię robić zakładki więc z chęcią się zgłaszam.Mój blog:
    http://haftowanehobby.blogspot.com/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjna zabawa chętnie stworzę jakąś zakładeczkę na konkursik:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią się zapiszę. Będzie to moja pierwsza zakładka książkowa.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kusisz, kochana kusisz fajna zabawa aż się skuszę tym bardziej że w planach mam zakładkę :)

    Pozdrawiam Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale super:):) chcę się zapisać:) chętnie coś stworzę:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. To ja też chętnie dołączę :) Zakładek i dobrych książek nigdy dość :):) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Na zrobienie małej zakładeczki czas się znajdzie:) Z przyjemnością dołączam do zabawy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. chętnie się zapiszę do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też się zapisuje.. i już zabieram do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  21. zapisuję się, już mam 2 pomysły na zakładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja się zapiszę - czasu sporo, mam nadzieję, że się wyrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj, żałuję, że się spóźniłam, bo uwielbiam haftować zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też spóźniona :( To chociaż na CADZIAKA zaproszę ;)

    http://mysweetie-shop.blogspot.com/2012/02/candy-na-otwarcie.html

    OdpowiedzUsuń