Etykiety

środa, 13 kwietnia 2011

29. Coraz blizej Swiat

Wczoraj bylam na poczcie i wyslalam dwie przesylki dla zwyciezczyn z mojego candy :) Mam nadzieje, ze nie beda dlugo czekac...
Wieczorem otrzymalam adres od trzeciej z dziewczyn i zaraz jak tylko zjem sniadanie i skoncze tego posta, to znowu wybiore sie na poczte. Fajnie, bo mam chociaz pretekst zeby wyjsc z domu, a i pogoda dzisiaj ladniejsza niz wczoraj :)
Ale zanim to wszystko nastapi pokaze Wam jeszcze moje skromne karteczki wielkanocne i male zakupki, ktore zrobilam ostatnio przy okazji :)


W koncu kupilam tusze do pieczatek, bo mialam pieczatki, a nawet nie moglam ich wyprobowac :) Co do gazetki, to jest w niej tyle fajnych pomyslow i przepieknych hafcikow, ze chcialoby sie to wszystko miec, ale u mnie ostatnio przyszedl ten okres w roku, kiedy to wyszywanie mi nie idzie :( Robie doslownie kilka krzyzykow dziennie :( Jak ogladam Wasze postepy w wyszywaniu, to az mi wstyd, jak to u mnie wolno idzie ... Mam tylko nadzieje, ze z hfcikiem wielkanocnym sie wyrobie, bo juz zaczynam sie martwic, ze chyba mi sie to nie uda... Jutro postaram sie pokazac ile tego mam (moze jeszcze dzisiaj cos podgonie).

A teraz kilka karteczek:







I jeszcze jedna 3D,  imieninowa dla kolezanki


No i to by bylo na tyle, same widzicie, ze skromnie u mnie ostatnio z robocizna, a mam jeszcze tyle rzeczy do zrobienia... Dobra koncze marudzenie i biore sie lepiej do roboty, bo czas do swiat mija tak szybko, ze zanim sie obejrze, bedzie po wszystkim :)
Milego dnia !!!

6 komentarzy:

  1. Bardzo to wszystko ładniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności, a ta 3d rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ladne karteczki
    ja sobie tez dzisiaj gazete owa kupilam(i kilka innych) i sie zakochalam w obrusie prymulkowym;kiedys go haftne i poduche do kompletu tez

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki, zwłaszcza ta z króliczkiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki bardzo ładne. Dzisiaj otrzymałam od Ciebie kartkę w ramach wymiany wielkanocnej między blogami. Bardzo dziękuję! Na pewno będzie częścią moich dekoracji świątecznych. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta z króliczkiem mnie kompletnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń