Etykiety

wtorek, 19 kwietnia 2011

30. No i mam jajko :D

Nie ma mnie tu ostatnio, bo nie mam sie czym za bardzo chwalic ...
Mialam racje, nadszedl ten czas w roku, kiedy to wyszywanie schodzi u mnie na drugi plan. Pogoda dopisuje, wiec staram sie przebywac poza domem.
Poza tym,  wczoraj rozpoczelam porzadki swiateczne i zaczelam od mojego ogrodka. Troche poplewilam miedzy krzewami, posadzilam pierwsze kwiatki cebulkowe i tak ogolnie sprzatnelam. Zostalo mi jeszcze umycie krzesel i stolu, ale to moze jutro :) Kiedys zrobie zdjecia i Wam pokaze, jak wyglada moje podworeczko :)
W mieszkaniu zaczelam od sypialni i tam utknelam :) Postanowilam, ze zmienie posciel. Gdy wyciagnelam swieza z szafki, przypomnialo mi sie, ze mialam zmniejszyc poszewki na poduszki, no i oczywiscie od razu zdecydowalam, ze wlasnie to zrobie. Zajelo mi to troche czasu, ale wygladaja teraz o wiele lepiej :) Problem w tym, ze gdy skonczylam, byla juz ta godzina, kiedy to trzeba robic obiad i na tym sie moje sprzatanie skonczylo :)
No nic jutro tez jest dzien :) Mam tylko nadzieje, ze do swiat sie wyrobie, hehehe :)

Wczoraj dostalam przesylke od semprelaprimavera, tzn. przesylka dotarla juz w piatek, ale bylam na rehabilitacji i listonosz zostawil mi awizo. Caly weekend myslalam tylko, czy jajeczko jest cale i jak odebralam z poczty paczuszke (bardzo dobrze zapakowana), przez cala droge z poczty do domu, usmiech mi z twarzy nie schodzil :)
Jajco przesliczne!!!! Uwiezcie mi, ze zdjecie nie oddaje uroku tej pisanki.

Juz znalazlam dla niej miejsce, zostanie powieszona w kuchni przy oknie :)

Bardzo podobaja mi sie rzeczy robione ta technika, ja niestety jeszcze tak nie potrafie, chce sie spotkac z mamuska73 i ona mi powie, co i jak :) ale to dopiero po swietach.

Do pisanki, dolaczone jeszcze byly przepiekne kolczyki, zrobione na szydelku.


Agnieszko, z tego miejsca chcialabym Ci jeszcze raz bardzo podziekowac za te prezenty, sprawilas mi wiele radosci tymi cudenkami :)

W zeszlym tygodniu, otrzymalam rowniez pierwsza karteczke wielkanocna z wymianki organizowanej u Pagaty. Myslalam, ze ja pokaze dopiero jak otrzymam wszystkie karteczki, ale jakos rzadne jeszcze do mnie nie dotarly i zdecydowalam, ze pochwale sie nia teraz :)


Karteczka jest przesliczna i bardzo starannie wykonana, wyslala ja do mnie Magda z bloga pasje-madzikh.
Ciekawa jestem, czy ten srodek kwiatka, to tez jej robota....?

Moje karteczki na wymianke, wyslalam juz w zeszlym tygodniu. Mam nadzieje, ze dotarly do adresatek.

A na koniec postepy w moim obrazku wielkanocnym:


Jak widac niewiele tego zostalo, ale podejrzewam, ze nie uda mi sie go skonczyc przed Wielkanoca ...


Milego wieczoru :) Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Piękne prezenty dostałaś! A hafcik - rewelacja! Jestem ciekawa efektu końcowego! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty!
    A ja serdecznie dziękuję za życzenia świąteczne i śliczną kartkę wymiankową. Pozdrawiam ciepło i życzę dobrych, spokojnych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę się doczekać twojego pinkeepa ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jajo bardzo ładne. Będzie pięknie dyndać w oknie. Kartecza super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. pewnie ze p swietach sie zgadamy na jakas kawke i robotkowanie
    karteczke cudna dzis od ciebie dostalam-dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Jajo jest cudne, kolczyki równiez, a karteczki przesliczne!!! Jednym słowem mówiąc - rewelacyjne prezenty!!!Twój obrazek zapowiada się bardzo ciekawie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie :) Cudne jajko dostałaś :)
    A Twoja karteczka dziś do mnie dotarła. Pięknie dziękuję.......króliczek jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń