Etykiety

środa, 27 kwietnia 2011

33. Sezon na misia :)

W najblizszym czasie bede sie zajmowac misiem, a dokladniej mowiac Kubusiem Puchatkiem :)
Powod?
Postanowilam pomoc Malgosi z bloga Krzyzykowe hobby, zrealizowac jej fajny pomysl. Na koniec roku szkolnego, chce ona obdarowac swoich przedszkolakow, recznie zrobionymi zakladkami do ksiazek.
Wybralam 5 wzorkow z Kubusiem i wzielam sie do roboty, bo do konca maja, musze wyslac zakladki :)
Wyszywa sie bardzo szybko. Juz mam prawie dwa misie skonczone :)




Chce najpierw wyszyc wszystkie, a potem stworzyc z tego zakladki.
Mam tylko maly dylemat, jak te zakladki zrobic.... Nie wiem jak bedzie lepiej i ladniej...
Czy zszyc dwie strony z kanwy, czy moze nakleic haft na kartonik?
Moze ktos mi cos podpowie? Bede wdzieczna za wszelkie sugestie :)

5 komentarzy:

  1. :) ja też biorę udział w "Pomocy" Małgosi w zakładkach i powiem Ci że miałam taki sam pomysł z tymi kubusiami:)ostatecznie znalazłam inne wzorki więc na szczęście nie powtórzą się zakładki:)i ja będę kanwę naszywać na filc i sztywnik krawiecki, wychodzi dość sztywno i w miarę cienko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te miśki! Ja proponuję żebyś nakleiła hafciki na wycięte kartoniki za pomocą taśmy dwustronnej. To szybka, skuteczna i ładne prezentująca się metoda:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie słyszałam o akcji Małgosi, ale właśnie wyszywam Kubusia zakładkę i nie realizowałam jeszcze tego pomysłu, ale myślałam, żeby pomiędzy dwa kawałki kanwy wsadzić filc, a kanwy połączyć "rameczką" z krzyżyków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo śliczne hafciki i do tego świetny pomysł na wykorzystanie - dzieciaki będą wniebowzięte ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze że weszłam na bloga bo miałam też wyhaftować kubusie. Agatko daj mi znać na e-maila które wzorki wybrałaś bo też nie chcę żeby się zakładki powtórzyły. Zerknij do mnie - ja już dwie zrobiłam. Królika bugsa i misia (z jakiejś bajki o tęczowych niedźwiadkach). Pozdr:)

    OdpowiedzUsuń