Etykiety

piątek, 22 kwietnia 2011

31. Czy ktos nie lubi niespodzianek?

Dzisiaj obudzil mnie listonosz :)
Dotarla do mnie kolejna karteczka z wymianki :) W tym tygodniu otrzymalam trzy. Oto one:

Od Karoliny z Robotkowej Doliny


Obsesjakasiulka

Aska - Moja chwila
Zeby byl komplecik, brakuje mi jeszcze jednej.
Dojdzie zapewne po swietach :)

W skrzynce czekala tez na mnie inna niespodzianka :D
Jakis czas temu Ania z bloga annadu75.blogspot.com, postanowila mnie obdarowac malym prezencikiem za pierwsze komentarze na jej blogu. Z tego co wiem, miala problemy z przesylka (cos zle zaadresowala koperte i paczka wrocila do niej). W tym tygodniu, bylam bardziej zajeta zagladaniem do skrzynki w poszukiwaniu kartek wielkanocnych, i dlatego dzisiaj mialam mila, bardzo mila niespodzianke!!! W skrzynce byl prezent dla mnie od Ani :)

Ale mi sie dobrze dzien zaczal!!!

A jeszcze wczoraj marudzilam do meza, ze cos w zadnym candy nie mam szczescia, biore udzial w wielu i nic. A taka barbaratoja, to kilka razy z rzedu wygrala... (pozdrawiam Cie Basiu!!!) A on mi na to (nie bardzo wiedzac o co chodzi) powiedzial - pokaz mi gdzie, to ja cie zaraz wylosuje!

A tu taki prezent, to jak wygrana w candy normalnie :)
Zreszta same zobaczcie:

Ksiazeczka z wzorkami, igielki, mulina, kanwa cieniowana (jeszcze na takiej nie wyszywalam) i koraliki.
A do tego karteczka z zyczeniami swiatecznymi

Dziekuje bardzo Aniu za tak mile wyroznienie :)


3 komentarze:

  1. Ale fajne niespodzinki! Ciekawe jak je wykorzystasz? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę :) Ja już się przyzwyczaiłam, że nie dostaję żadnych kartek na święt ani nic

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zawsze pocieszam, że kto nie ma szczęścia w kartach ten ma szczęście w miłości:) Ja już przestałam brać udział w candy. Ale są czasami takie dni jak ten u Ciebie, że wszystko się udaje a prezenty same spływają. Życzę Ci jak najwięcej takich dni:)

    OdpowiedzUsuń