Etykiety

wtorek, 15 lutego 2011

11. Walentynki

Z okazji wczorajszych walentynek, przygotowalam szybciutka karteczke dla mojego meza :)


Ja otrzymalam piekne roze i nie obylo sie rowniez bez slodkosci :)



Wieczor spedzilismy w domciu :) I bylo bardzo milo :)
Gdy maz moj juz zasnal na kanapie, ja poczynilam mala, wiosenna poduszeczke na igly.



Po jednej stronie podusi, siedzi na stokrotce biedroneczka, a po drugiej stronie, wiatr ja zdmuchnal i odleciala :)

Marzy mi sie juz wiosna ...

A teraz ide robic pierogi ruskie :) bo juz od dawna mam na nie wielgasna ochote :)

3 komentarze:

  1. Wspaniała karteczka a te róże:)))
    Wspaniałości haftujesz i jestem pełna podziwu do biscornu i dzwoneczka:))
    Dziekuję Ci tez za udział w moim candy:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka jest śliczna a różany bukiet wygląda uroczo!Piękną podusią wiosenną uświadomiłaś mi jak bardzo czekam na widok zielonej trawy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń