Etykiety

czwartek, 6 października 2011

87. Wyniki Candy !!!

Przede wszystkim dziekuje za tak liczny udzial w moim candy!
Ciesze sie bardzo, ze zagladacie do mnie i pozostawiacie po sobie slad w postaci komentarzy :) Juz niedlugo bedzie ich tysiac i z tej okazji przewiduje nagrode :)

W losowaniu wzielo udzial 101 osob!
Oto lista:



karteczki z numerkami:


W malym pudeleczku.........


Znajduja sie losy........


a szczesliwy numerek to...............


Kryje sie pod nim 1kotka !!!
Gratuluje zwyciezczyni i prosze o dane adresowe na pakma24@gmail.com :)

Jeszcze raz dziekuje wszystkim za zabawe i pozdrawiam!

19 komentarzy:

  1. gratulacje dla szczęściary:) i dzięki za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja dziękuję za zabawę, a szczęściarze gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także przyłączam się do gratulacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla 1kotki!Dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za świetną zabawę i spróbuję ustrzelić tysięczny komentarz!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje i okropnie żałuje że to nie ja ;o( dziękuje Ci Kochana za wspaniałą zabawę ;o)

    OdpowiedzUsuń
  7. uuuuuuuuuuuu :(( no i mi się nie udało

    szkoda

    ale gratuluję wylosowanej Pani :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za miłą zabawę. P:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęścia tyle w losowaniu i jeszcze gratulacje , naprawdę szczęściara!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje i podziękowania za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęściara się ogromnie cieszy i raduje, byłam w wirtualnych odwiedzinkach u niej. Dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi dear! Congratulations to the lucky winner and to you, dear, for the lovely candy! I confess I was dreaming about it! :))) God bless and have a wonderful time! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. 1kotka - gratuluję!
    Dziękuję za zabawę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń