Etykiety

wtorek, 18 października 2011

93. Moj pierwszy osobisty Aniol :)

Jakis czas temu, bralam udzial w wyzwaniu organizowanym przez Iwone z Mojej Pracowni.
Trzeba bylo wykonac torebeczke wedlug jej wzoru. Moja prace pokazywalam TUTAJ. W wyzwaniu wziely udzial tylko trzy dziewczyny. Organizatorka przyznala nagrody wszystkim uczestniczkom, co mnie bardzo ucieszylo :)
Wczoraj otrzymalam prezent, niespodzianke :)

Iwona robi przepiekne anioly z masy solnej. Jeden z nich trafil w moje rece :)

Moj osobisty Aniol :)


W paczuszce, znajdowala sie rowniez bizuteria (filcowy naszyjnik i broszka) oraz quillingowa karteczka:


Wszystko jest jest przesliczne!!! A razem wyglada tak:



Dziekuje Ci bardzo Iwonko!!! Wielka radosc sprawil mi ten prezent :)

-----------------------------------------------------------------------

Doszly do mnie sluchy, ze 1kotka otrzymala przesylke z wygrana w moim candy.
Do serduszek dolozylam jeszcze kilka drobiazgow:



Szczegoly mozecie zobaczyc na zdjeciach u zwyciezczyni.

Pozdrawiam!


8 komentarzy: