Etykiety

poniedziałek, 10 października 2011

89. Metryczka TT Baby Powder

Przed weekendem zaczelam wyszywac kolejna metryczke.
Tym razem wybralam mniejszy wzor :)
Na chwile obecna, haftu mam tyle:


Krzyzykow zostalo mi w sumie na jeden wieczor, ale nie wiem jak bedzie mi szlo potem z konturami.
Na szczescie nie jest ich za wiele :)

W sobote kupilam ramke na "Macierzynstwo" Klimta. Ma ona wielkosc 50cm x 70cm.
Haft prezentuje sie w niej znakomicie :)


Szkoda tylko, ze jeszcze musze poczekac do wieczora, zeby zawisl na scianie, bo moj maz stwierdzil, ze nie ma w domu gwozdzia i mlotka. Nie moglam tego pojac, bo to w sumie tak jakbym ja nie miala w domu igly i nitki :)
No nic, poczekam :)

Dziekuje Wam bardzo za wszystkie komentarze pozostawione pod ostatnim postem :) Bardzo fajnie sie czyta te wszystkie mile slowa :)
Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. Piękny i duży obraz, będzie znakomicie dekorował pomieszczenie.Sporo tej metryczki powstało przez weekend, bo mi nie wiele się udało zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  2. masz rację, prezentuje się znakomicie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Misiu jest słodki, fajowego wybrałaś na kolejna metryczkę ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ulubiony miś Teddy!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze tylko konturki i praktycznie miś skończony :) czekam z niecierpliwością na ostatnie sztychy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że zaprezentujesz nam jak obraz w miejscu docelowym:).
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, ja też wyrażam zachwyt dla Klimta już w ramce. I też proszę o zdjęcie Klimta zawisłego:)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Obraz cudny, a metryczkę już niedługo zobaczymy skończoną:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbia misie TT. Życzę cierpliwości do konturów. Już nie mogę doczekać się końca.

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczny mis a jak go wyhaftujesz to bedzie cudowny

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ten Klimt... Pozdrawiam, Karolina

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny ten Klimt:)
    już dano mi się podoba:)
    ale nie mam wzoru:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba "wyszywańce" zapowiadają się super. Nie mogę doczekać się efetów końcowych. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam słabość do miśków TT, ale kontury chyba wykańczają każdą z nas;) Jestem fanka Twojego Klimta!:) Wygląda pięknie po oprawieniu! A co do braku gwoździa i młotka w domu to coś o tym wiem...:) Ach ci faceci...;))))

    OdpowiedzUsuń
  15. macierzyństwo - masz rację - znakomicie !

    OdpowiedzUsuń