Etykiety

poniedziałek, 31 października 2011

96. Zapraszam na kawke (Sampler 3)

Mala kawa pojawila sie na wyszywanym przeze mnie samplerze, zapraszam do jej ogladania :)


Ostatnio wyszywam tylko sampler, bo jakos stracilam na wszystko ochote. Mam nadzieje, ze szybko mi minie, bo czas pomyslec juz o kartkach i dekoracjach swiatecznych :)
Z drugiej strony, nie wiem czy mozna dlubanie kilku krzyzykow dziennie nazwac wyszywaniem, ale jak to mowia - lepszy rydz niz nic :)
Cala kanwa prezentuje sie tak:


I jeszcze male zblizenie na napis:


No i to by bylo na tyle :)
Niestety, tak jak pisalam wczesniej, nic wiecej sie u mnie nie dzieje..... i troche monotematycznie sie zrobilo na moim blogu. Ale obiecuje, ze nastepnym razem, postaram sie zrobic cos innego :)
Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Trafiłam do Ciebie przeglądając inne blogi i na pewno zostanę na dłużej.
    Sampler zapowiada się bardzo fajnie, więc czekam na kolejne odsłony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agato, sampler przepiękny, mam na ich punkcie fioła absolutnego, chociaż mój w kącie leży i o dokończenie się błaga. Brakiem weny nic się nie martw, czasami przychodzi taki moment, jesień przecież...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ajaj...zapowiada się piękny sampler.
    Szczerze przyznam ,że jeszcze się nie spotkałam...z takim wzorem.
    Koniecznie muszę zaglądać...żeby zobaczyć , jak będzie się prezentował w całości!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięnie już sie nie moge dalej doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrzę i nabieram coraz większej ochoty na coś podobnego!

    OdpowiedzUsuń
  6. och cudnie. Coraz bardziej podobają mi się tego typu wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No prosze, nie zauważyłam, ze autorka tego pięknego samplera - jest moją imienniczką :-) Tym milej mi tu zaglądać :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bedzie piekny a i kolorystycznie bardzo mi sie podoba.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja uwielbiam do Ciebie :wpadać" i dla mnie wcale monotonnie nie jest ;o) Ta czerwień bardzo mi się podoba ;o)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, nie przesadzaj! Cos tam sie dzieje:) A monotonnie nie jest, bo sampler jest tak ciekawy, ze prosze o wiecej wpisow! Aaaaa, mam nadzieje,ze sie nie obrazisz, ale chyba sobie zgapie te filizanki, bo chodza mi po glowie kolczyki herbaciane:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki optymistyczny hafcik! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. podziwiam Cie za ten sampler. i nie jest monotonny. a najlepsze jest to że nie trzeba zmieniac niteczek ;-)

    OdpowiedzUsuń